Followers

Monday, July 15, 2013

Peghasilan video untuk dua pertandingan.....dakwah alaf baru!

Dalam masa terdekat, tahun 2013 menyaksikan perkembangan dakwah melalui penghasilan video pendek khususnya yang bertemakan Islamik. Tahniah JAIS melalui anjuran pertandingan video Pendek Muslim Style 2013. Begitu juga USIM sebagai tuan rumah bagi Festival Filem dan Video Pelajar Malaysia ke 10. 

Saya kira sudah sampai masanya untuk pelajar-pelajar bidang komunikasi dan media Islam mengambil peluang ini untuk menyampaikan dakwah melalui karya-karya anda semua. Hadiahnya pun agak lumayan :-)



PERTANDINGAN VIDEO PENDEK MUSLIM STYLE 2013 ANJURAN JAIS

Hadiah pertama : RM8,000
Hadiah Kedua : RM6,000
Hadiah ketiga : RM4,000
5 Hadiah saguhati : RM1,5000

Tarikh tutup penyertaan : 15 September 2013

Maklumat lanjut sila ke web JAIS di link http://www.jais.gov.my/




















Penubuhan program Komunikasi di USIM pada tahun 2004 merupakan satu transformasi kepada bidang komunikasi di Malaysia dengan penerapan nilai-nilai keagamaan dalam skop pengajaran dan pembelajaran. Sejak itu program ini semakin mendapat perhatian dan kesedaran pelajar-pelajar bidang keagamaan sebagai satu tanggungjawab untuk mengetengahkan disiplin bidang komunikasi dengan nilai-nilai murni yang diharap membawa kepada kesejahteraan ummah sejagat.
Justeru, USIM telah diberi kepercayaan untuk menganjurkan Festival Filem dan Video Pelajar Malaysia ke-10 (FFVPM10) untuk tahun ini. USIM sangat berbesar hati dan bangga kerana dapat berkoloborasi dengan FINAS untuk menganjurkan FFVPM10 yang merupakan festival yang berprestij di kalangan pelajar komunikasi di negara ini.

No comments:

LinkWithin